Képek

Rovatok

Friss topikok

Működtetés töltés nélkül

2011.10.06. 08:22 | szocimotoros | Szólj hozzá!

A dinamó forgórész meghibásodott, és nem volt pénzem másikat venni (10 eFT), így úgy gondoltam kipróbálom, mit bír töltés nélkül, csak az akksiról működtetve. Meglepve tapasztaltam, hogy a motor sokkal jobban megy, ahol eddig csak 1-esben tudtam kimenni, most simán kimegy 2-esben, ahol meg 2-esben mentem, ott most kimegy 3.-ban. Mintha nem is ugyanazon a motoron ülnék. Bekötöttem egy multimétert közvetlenül az akksira, ahogy a képen is látható. Már voltam vele vagy háromszor így motorozni, és azt tapasztaltam, hogy az akksi jól bírja, messzebb is el lehet vele menni. Ekkor terhelés alatt (járó motornál) mérve 5,87V-ról 5,65V-ra csökkent a feszültség az egyik alkalommal. Olyan 5,5V az alsó határ, amivel még lehet menni, ott már nem forog úgy ki. Az akkumlátort egy délelőtt szoktam tölteni 6,2V feszültséggel.

A bejegyzés trackback címe:

https://szocimotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr653281818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása