Képek

Rovatok

Friss topikok

Egy bukás eredménye

2011.05.13. 17:25 | szocimotoros | Szólj hozzá!

Kicsit saras volt a terep dombról lefelé jövet, következett egy emelkedő, én gázt adtam, a motornak meg mindkét kereke egyszerre megcsúszott, és lerepültem róla dőlés közben, a motor meg a földhöz csapódott. Hát persze, hogy a kuplungkar ért elősször földet. Így kaptam egy visszahajlós fékkart :). Hát ez bizony cserére szorult. Másik motorét tettem fel, ami volt itthon, ezt egyébként könnyebb behúzni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szocimotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr292901300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása